söndag 2 januari 2011

Nya tag!

Många av oss ser nyår som ett bra sätt att vända blad och påbörja något nytt, men iår känns det lite onödigt att vända bladet och inbilla sig att det ska bli bättre. Jag har det så bra jag kan ha det! jag vill inte börja på en ny sida, jag vill bara fortsätta. Uppdragen som kommunalråd och ordförande i Social- och äldrenämnden bara fortsätter och jag kan detta år börja med en större intensitet än för fyra år sedan då allt var nytt. Underbart! Jag har mycket på gång, många idéer som börjar bli förverkligade och många fler som ligger på tur att lanseras. Vid min sida har jag en kraft som är skickad till mig som en gåva, Micke Valier! Imorgon ska vi träffas för att planera den närmaste tiden. Gissa om jag ser fram emot detta.
I Kvinnoförbundet är det också en hög stämning, och precis före jul fick vi också till det med en vikariatanställning för förbundets politiska sekretare. Jag och hela förbundet önskar Viktoria Saxby välkommen till oss. Vi har mycket att göra under våren!

Jag hoppas att även du har en bra start på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar